Wednesday, April 13, 2011

SENARAI BLOGLIST UNTUK PARA IBU KINI DI BUKA..!!



Mummy nak join senarai bloglist yang dianjurkan oleh Menteri Ibu2..
Kak Mimi ni sebagai Pegawai Rumah merangkap penganjur telah mengajak kita2 semua yang bergelar ibu2 ni join bloglist dia..
tapi sebelom tu kita puji2lah empunya blog nie dulu..Kakmimi ni santek orangnyer walau pun dah jadi mak dara mummy rasa kalah anak2 dara kek luor tu haha...puji ikhlas nie bukan aksi bodek yer kak mimi...dia suka bahasakan diri dia dengan mummy akak...mummy pun tak tahu umur dia brape..tgk2 mummy yg tua...tapi takpelh budi bhsakan pnting...

dah ikut Ikuti syarat-syarat kAK MIMI
1- dah jadi follower pun
2- memang ada suami tapi sorang jer uhuks...
3- rajin masak tau mummy ni..
4- memang tegas sebab mulut kalau marah cam petir
5- no ni mummy tak tahu agak dah ramai kot..kalau dia sudi amik mummy oklah..TQ BANGET
6- dah wat kak mimi oi..

DONE!!!

4 comments:

  1. time kasih banyak atiey sudi join senarai bloglist k.mimi tu :)

    ReplyDelete
  2. umur k.mimi dah 34 la atiey..hehe :)

    ReplyDelete
  3. atiey baru buat yer blog ini ?

    ReplyDelete
  4. woo yeh..mummy sudah join...:)

    ReplyDelete